Terima Kasih Sahabat

18 May 2011

705 : JCard Day...


19 mei 2011 akan berlangsung JCard Day di Jusco Wangsa Maju...yang pasti setiap tahun aku akan gi terjah menyopping kan diri walaupun duit ala-ala ada je...nak tunggu gaji memang kire lama lagi..apa lagi kita guna duit plastik instant je lah kan...huhu..asalkan aku dapat hilangkan stress melepaskan hajat untuk bershopping...hehe...

aku ingat lagi tahun lepas aku kena saman gara-gara gi Jcard day ni...melayang jugakla RM20 pada MPAJ...kali ini aku nak gi naik tren atau naik motor dengan hubby tersayang....

dalam kepala aku dah setkan apa yang aku nak beli...yang pasti kebetulan esok aku bercuti...ni kerana adik aku suraya akan konvo di Uitm...nasib baiklah dia kena sidang pagi...kalu tak memang melepas aku nak gi shopping gitu....macam la byk benar barang yang aku nak beli...huhu...


yang pasti banyak barang yang akan dioffer sehingga 70%...antaranya beg tangan, kasut, perfume, bedding dan macam-macam lagi....jom la kita terjah bersama-sama baru tahu apa yang ada...

yang pasti memang meriah gile la kalu Jcard day ini...ada yang sanggup parking sesuka hati mak bapak dia je asalkan diorang dapat masuk ke Jcard...huhu...kalu kena saman pandai-pandai la kan...dah buat salah...tapi buat salah menyusahkan orang lain kerana yang pasti kesibukan lalu lintas akan terjadi...huhu...layan kan jelah...

5 comments:

Ayuraza said...

dah lepas la pulak..cisss...nape ujung2 bulan baru nak buat sale..hehe :P duit pun ujung2 je yang ader..hehehehe:P

risanur said...

ayuraza >> belum lepas lg..esok Jcard ye...cuma duit je yg takde..hehe

pB said...

pernah sekali jer menyopping time jcard day nie ....


yg ramai .....cinaaaaa

Aimi dan Pakcik Hashim said...

buat j card day time tgh bulan

Muhaimin said...

Mesti orang ramai gila kan kak? ;p.