Terima Kasih Sahabat

14 June 2011

715 : my family..

dah lama kami tidak berkumpul bersama untuk mengambil pict satu family di kedai gambar...rasanya dah hampir 10 tahun lepas...kalu amik pun just di rumah je...


kali ini kerana adik aku suraya yang konvo, kami berkumpul adik beradik dan anak beranak untuk mengambil pict bersama satu family...


tapi ada juga yang tak cukup dalam pict tu....iaitu abang ipar aku dan anak buah perempuan kesayangan aku iaitu nisa...gara-gara cameraman tu pegang dia, terus dia menangis dan takmo amik pict...maybe dia rasa cameraman tu nak marah dia...sabar jelah...

masa aku konvo nati, aku pun nak amik pict satu family gak la...tapi amik outdoor maybe kat taman ke...hehe...lain daripada yang lain katanya..hhuhu...

1 comment:

Mr PenyuBiru said...

jgn lupa buat pic free stlye. baru syok bler tgk ramai².hehe