Terima Kasih Sahabat

17 June 2011

716 : terkilan...

aku rasa sedih sangat bila tak boleh nak tolong insan yang paling aku sayang..
rasa bersalah dan terkilan sangat...

bila aku fikir, confirm air mata ini rasa nak menitis...
dia tak pernah pun minta tolong dengan aku selamanya...
setiap kali dia dalam kesusahan...
dia akan menyembunyikan masalah dia...
dia akan cuba selesaikannya sendiri...

ini pun aku dengar dari orang lain masalah yang dia hadapi...
seboleh-bolehnya dia tidak akan menyusahkan orang lain...

Ya Allah aku terlalu rasa bersalah sangat...
bagaimana harus aku lakukan...
untuk menghilangkan masalah yang dia hadapi ketika ini...
setelah banyak pengorbanan yang dia lakukan untuk aku...

Ya Allah berikan aku petunjuk dan hidayah Mu....
untuk aku menolong insan yang amat aku sayang ini...

3 comments:

Puteri Satu said...

kadang2... bukan kita tak nak tolong...tapi kita tak mampu nak tolong..kan... insyaallah dia yangtersayang tu memahami...

risanur said...

Puteri Satu >> betul tu kak...bkn tak nak tolong tapi tak mampu...huhu..

Mr PenyuBiru said...

tolong setakat yg mampu. doa pun kira tolong jugak kan..