Terima Kasih Sahabat

24 June 2011

721 : semoga tergapai segala impian...

memang benar kata orang, lagi kita nak capai sesuatu yang nak kita nak gapai dan idamkan, bertambah2 dugaan yang perlu kita tempuhi...

lately ini, aku rasa masa tidak mencukupi untuk aku...rasa 24 jam itu berlalu dengan pantas sangat....selalunya aku akan rasa masa tu jalan seminit pun rasa lambat sangat...

tapi sekarang ini aku perlu menyiapkan projek akhir dan exam yang makin dekat, membuatkan masa yang berlalu itu terlalu cepat....aku rasa bersalah je coz masa bekerja aku amik masa untuk menyiapkan projek aku...bukan sengaja tapi terpaksa....aku rasa bersalah sesangat dengan kekawan opis...coz melakukan kerja study masa ofis hour...pernah gak terfikir "berdosa tak wat cam gitu, rezki yang aku dapat tu halal tak??"...namun aku bukan sengaja....

malam pun aku pulun untuk menyiapkan projek akhir ni....yang pastinye masa tido memang tak cukup la...bila bangun pagi, aku rasa berjalan di atas kayangan je....mata terbuka tapi fikiran rasa tido je...mengantuk yang teramat sangat....

insya'allah gelaran student aku akan berakhir sehingga 16 Julai ini apabila presentation akan dibuat pada tarikh itu...hope aku mampu bertahan sehingga ke tarikh itu...moga kesihatan aku baik dan segalanya dipermudahkan Allah....aku hanya merancang namun Allah yang menentukan segalanya....

esok aku kena jumpa penyelia untuk kali ke-4...hope penyelia aku tak banyak 'songeh' untuk soh tambah apa2 lagi...dah tak larat rasanya...hari ni aku kena pulun abis-abis deraf yang perlu aku berikan kepada penyelia aku...selepas dah tunjuk system dan hantar deraf aku perlu concentrate untuk final exam aku plak...semoga apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar...insya'allah...

No comments: