Terima Kasih Sahabat

26 June 2011

722 : ketagih...

lagi beberapa hari je aku nak exam...aku sangat stress sangat...coz lagi baca lagi tak faham..huhu..dugaan sungguh la semester ni...

aku buang malam2 buta gi update blog design...tiba2 je aku rasa blog aku ini dah lama takde design baru dan tiba-tiba plak rasa jemu...tapi bila nak wat blog design ni, memerlukan masa yang panjang...huhu...

aku cuma wat sikit2 update je...bila dah abis semua exam dan present aku nak update design blog ni...huhu..my target after finish study...ada la juga nak dibuat kan...

hope berjaya la....

3 comments:

Roza Ami Nanomiya said...

pg baca buku kak
haha

Muhaimin said...

Selamat maju jaya kak! err exam apa?

risanur said...

roza ami nanomiya >> dah tak larat nak baca dah..huhu...

muhaimin >> tq..akak final exam utk degree...