Terima Kasih Sahabat

01 July 2011

724 : selsema 0h selsema...

semalam balik je dari medan pertempuran exam malam tadi, aku terus ke HKL untuk ambik rawatan selsema, sakit tekak dan batuk yang aku alami...


sumber : google

aku takut bertambah teruk sakit aku ini coz ada satu lagi exam yang perlu aku hadapi next week dan minggu berikutnya presentation projek akhir...lepas tu aku akan merdeka dari kehidupan sebagai seorang student....

ramai juga yang berada di HKL semalam...majoritinya aku lihat ramai yang kena selsema dan batuk...yang kesiannye aku tengok pada bebudak yang usia umur setahun...semuanye melepek je dekat mak masing-masing...semuanya tak aktif langsung....

bila jumpa Dr. aku kata yang aku sakit selsema, sakit tekak, batuk dan ulser mulut...tujuan utama aku yelah nak dapatkan ubat selsema...rasa sakit kepala yang teramat sangat tu yang membuatkan aku tak tahan...

bila dah settle gi amik ubat di farmasi...masa dah dapat ubat baru aku perasan yang Dr. tu bagi aku ubat selsema...nak patah balik ke bilik Dr. memang dah malas la kan...aku berserah je lah....

pagi ini, rupanya selsema aku makin teruk sangat.....asyik bersin dan kepala rasa weng-weng gitu...tak selesa nya hidung ini bila dok dalam aircond...rasa nak baring je...kalu mcm ini gayanye aku kena gi beli ubat selsema di farmasi la...kalu tak memang sah-sah aku tak boleh nak study alasan semata-mata ....

Ya Allah moga aku akan sihat seperti sediakala....

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

skang ni mmg musim aaa... semoga cepat sembuh..

Sumijelly said...

anak sumi pun asyikla selsema......tak habis lagi tu sambnung menyambung


Sumijelly.com