Terima Kasih Sahabat

21 July 2011

730 : fast food saje...

dari minggu lepas hingga ke minggu ini perut aku ini asyik menerima makanan western food sahaja...bukan nak berlagak tapi memang secara tidak sengaja...haha...yang pastinye semua makanan yang aku makan ni semuanya hasil orang belanja makan...hehe...rezki jangan ditolak kan...makan aje bila orang dah beri....

last week my hubby aku belanja makan Mc Donald dan KFC gitu...balik je dari keja dia terus ajak gi makan MC Donald....huhu...lagipun bukan selalu gi makan fast food (ye ye je bukan selalu, macam statement tak bape nak betul je)....apa lagi orang nak belanja kan jangan ditolak rezki itu....

di MC Donald aku makan my faveret burger iaitu Big mac....aku pun tak tau kenapa aku suka sangat makan Big mac....aku suka timun jeruk nye tu...my hubby plak makan Double Cheese Burger....itu ceta malam selasa....


untuk malam Khamis plak my hubby buat surprise sekali lagi dengan membeli KFC plak...huhu....kali ini my hubby bawa balik ke rumah iaitu Ole Pocket Full....alhamdulilah....kalau tiap-tiap hari asyik makan fast food badan pun boleh naik dengan segera saja kan....haha...


semalam plak aku punye big boss belanja makan pizza hit plak...sempena besday dia... kitorang anak buah telah memaksa big boss kami ini belanja makan kerana besday dia last week dan kerana kenaikan gaji dia...nakal jahat sungguh kitorang ni memaksa boss belanja makan...yang kelakar tu kitorang bagi hint kat emel tentang kupon pizza hut...tak sangka big boss faham....huhu...kejam tak dapat anak buah macam kitorang hehe....thanks en. fauzi...selamat ulangtahun kelahiran dan moga mendapat rezki yang lebih-lebih lagi....boleh la belanja kami lagi...hehe...

lagi seminggu je lagi nak makan siangkan....pasni nak masuk bulan pose dah (macam la pas bulan pose tak boleh makan lagi kan)...yang pastinye tekak aku lately ni asyik nak makan mentekedarah je...macam-macam plak tu...huhu....macam-macam nak...sabar jelah....hope apa yg aku nak makan akan dapat diperolehi...dah macam orang mengidam plak..haha...

3 comments:

Muhaimin said...

Ini kalau publish bulan puasa nanti mau meleleh air liur ehehehe..

risanur said...

muhaimin >> akan diulang tayang waktu penerbitan nye masa bulan pose...huhu..bagi org meleleh air liur haha

Kapten Atok said...

aku lg suka pizza