Terima Kasih Sahabat

05 September 2011

744 : mee goreng segera...

Hari ni aku mula berpose....alhamdulilah....

Dalam kepala hotak aku memang malas nak masak...huhu memang dasar pemalas kan...aku nak beli je nasi goreng kat kedai makan berhampiran umah aku...namun apa yg diplan tak jadi...kedai makan tu tutup hahaha padan muka aku...takde plak kedai yg jual kuih muih huhu...

Apalagi gi kedai runcit beli bahan buat mee goreng...nak masak nasi tu sempat tapi takut lauk je yg tak sempat nak masak coz masa tu dah pukul 6 pm...sampai je umah apa lagi proses memasak mee goreng bermula...

Alhamdulilah dalam masa 45 minit siap semuanya...dan rezki aku nak berbuka pose dengan my hubby...my hubby pulang dari kerja before maghrib...lagi bersemangatla nak makan coz ada peneman makan huhu...

2 comments:

Muhaimin said...

45 minit siap? Boleh join Dapur Selebriti nih! ;p.

risanur said...

huhu...masak simple je mmg leh siap dlm masa 45 minit je..tak layak nak masuk Dapur Selebriti tu...