Terima Kasih Sahabat

06 September 2011

745 : lontong


raye ni aku masih belum berkesempatan nak makan lontong...lidah dan tekak ni betul-betul teringin nak makan lontong...aku nak mak aku punye lontong...memilih kan...huhu...nak wat camne masakan mak juga yang sedap...

kat kedai memang banyak je jual tapi semuanya hampes dot com....semuanya tak sama macam yang mak aku buat...huhu...

aku nak bodek mak aku ni...nak soh mak aku masak lontong...maybe hujung minggu ni kot....dah telan air liuq ni...huhu...hope dapat la makan apa yang aku idamkan huhuhu...

3 comments:

pB said...

kak pB jarang makan lontong

risanur said...

kak pB >> sedap lontong ni kan...huhu...meleleh air liur :)

Mr PenyuBiru said...

uii...lama dah tak pekena lontong. tergoda lah plak..