Terima Kasih Sahabat

20 September 2011

749 : tiket free...

alhamdulilah last week aku dapat emel dari Nuffnang utk dapat tiket free TGV sempena besday aku bulan September...ni baru first time aku dapat tiket free dari Nuffnang sejak aku join Nuffnang ni...thanks Nuffnang...

selalunya aku just baca blogger lain yang dapat tiket free untuk review filem2 baru yang akan ditayangkan...dalam hati dan fikiran terfikir gak, macamne diorang boleh dapat ye...huhu..tak sangka kali ini aku berpeluang untuk dapat 4 tiket free menonton di TGV...

oleh itu pada malam Hari Malaysia yang lalu aku dan my hubby pergi menerjah TGV Wangsa Walk Mall di Wangsa Maju...aku ajak hubby tengok ceta Fright Knight tapi my hubby sibuk nak tengok ceta Apollo 18...ikut kan jelah coz katanya cerita ni berdasarkan kisah benar...huhu

yang pastinya ceta Apollo 18 ni memang hampes dot com la...first expression masa masuk panggung tu memang bole kire orang yang ada dalam panggung....padahal yang beratur beli tiket kat luar punyelah ramai...huhu...my hubby kata "ceta pasal batu-batuan bodoh"....hahaha...memang lawak la my hubby ni coz dia yang teruja nak tengok ceta ni pastu dia boleh kata cam gitu...nasib baiklah tiket free kalu beli memang rasa tak berbaloi langsung...huhu

ada 2 tiket lagi dan yang pasti pilihan ceta di tangan aku kali ni...aku nak tengok ceta yang best2 sempena besday aku huhu...

2 comments:

pB said...

cam ner nak ada akaun tu...?

risanur said...

kak pB >> akak register je kat www.nuffnang.com.my