Terima Kasih Sahabat

05 October 2011

757 : serba salah...

serba salah, serba tak kena...yang pasti tempat aku nak merempan meroyan pasal apa-apa pun dah jadi tak private di kalangan kekawan pejabat...kat twitter, kat facebook dan kat blog...tapi dah tau nak meroyan kat mane kan...coz kalu aku tak meroyan aku juga yang rasa sakit hati, sakit jiwa, sakit segala-galanya jika tidak lepaskan...

biarlah orang nak kata apa, yang pasti hati aku tak sakit dan jiwa aku tak parah...

kerja adalah satu tanggungjawab yang telah diberikan oleh orang atas yang perlu kita lakukan dengan hati yang ikhlas dan penuh berdedikasi...insya'allah setakat ini jika kerja yang diberikan oleh big boss aku akan melaksanakannya dengan komited, teliti dan penuh bertanggungjawab...aku akan lakukan sebaik mungkin agar kerja kita sempurna di mata boss....

tapi yang buat aku sakit hati, ada orang yang tolong nak mengajar aku cara camne nak buat kerja padahal boss tak kisah pernah pertikai pun keja yang aku buat tu...boss aku ok je coz sebelum aku hantar emel pada sesapa aku akan minta pengesahan dan berbincang dahulu dengan beliau jika ada masalah...bukannya aku terus buat keja tanpa pengawasan boss aku...Insya'allah setakat ini aku tak penah membelakangkan boss aku...aku akan pastikan semua keja yang aku lakukan akan mendapat pengesahan daripada boss...

dah rasa lega sikit apabila dapat meluahkan rasa sakit hati di dalam hati dan nurani ni...maaf ye kekawan jika ada yang terasa dengan n3 ini...bukan nak sakitkan hati sesapa cuma nak meluahkan apa yg ada dlm hati ini...kalu tak confirm dapat sakit darah tinggi dan sakit jantung huhu...

No comments: