Terima Kasih Sahabat

24 November 2011

768 : dugaan dariNya..

dah lama sungguh aku tak update blog kesayangan aku ini...bukan takde ceta tapi tak tau nak ceta apa...aku dilanda demam selsema dan batuk hampir 4 bulan sudah...sejak kebelakangan ini kesihatan aku bertambah teruk dan jatuh merundum...bila malam je confirm collapse...

kat opis plak, aku akan kelemasan dan sukar untuk bernafas kerana aircond yang teramat sejuk...bila malam aku akan demam...ubat dah puas makan tapi tak tahu la penyakit apa yang aku dapat ni...next week aku nak ke pakar hidung, tekak dan telinga...hope aku akan dapat ubat yang power dan serta merta la selsema dan batuk aku ini akan baik...dah lama aku tidak menghirup udara yang segar tanpa rasa hidung yang tersumbat...rindu sungguh...namun dugaan dari Allah aku tetap menerimanya dengan redha...

4 comments:

pB said...

akak doakan semoga cepat sembuh

KM said...

semoga Allah memberi risa kesembuhan yg cpt....

kueh bakar said...

kalau selsema..tidor hendaklah mengiring ke kanan..hidung takkan sumbat...coba dalam 5-10 minit..pernafasan jadi okey..

risanur said...

pB >> tima kasih kak :)

KM >> tima kasih KM :)

kueh bakar >> insya'allah sy akan buat spt yg disuruh...tq