Terima Kasih Sahabat

20 December 2011

772 : berpindah akhirnya...

akhirnya KPWKM berpindah juga di Putrajaya yang terletak di No 55, Persiaran Perdana, Presint 4...juah nun jauh yang hampir berada di PICC...di Presint 4 ini juga terletak KKLW, Kementerian Penerangan dan KPKT....

minggu ini minggu ke 2 di bangunan baru...yang pastinye aku masih tidak dapat membiasakan diri dengan persekitaran baru ini....otak aku masih blur dengan Putrajaya ini...yang aku tau pagi aku masuk opis dan petang balik ke KL...memang takde hati nak ronda-ronda di Putrajaya coz takde transport nak gi mana kecuali bas nadi putra...lagi satu pindah dalam paksa cam gini la...rasa tak sabar je nak balik umah huhu...

bangunan baru akan mempunyai 'satu bau' yang kurang menyenangkan hidung dan menyukarkan pernafasan...rasa lemas, rimas dan sesak nafas semuanya ada....macam-macam bau ada....habuk, bau cat, syelek....rasa pening dan pitam je bile menjejakkan kaki ke pejabat baru ini...nasib baik la ada view yang cantik yang menyenangkan mata...huhu...kalu tak memang confirm rasa terperangkap lagi la...aku berada di aras 28 dan mempunyai pemandangan yang cantik....kekadang tu bole nampak cruise putrajaya mengelilingi tasik....hilang la rasa stress sekejap...

aku masih tidak dapat membiasakan diri dengan persekitaran pejabat baru ini...huhu...maybe perlu mengambil masa kot...namun akan cuba membiasakan diri...

2 comments:

pB said...

letak lar gambar permandangan dari pejabat Risa ...


lama - lama , insyaallah akan oK.

Puteri Satu said...

kadang2la rindu kat kl pun menerjah kan... rindu kat maju junction... ngeee