Terima Kasih Sahabat

27 December 2011

774 : paling sikit...

tahun 2011 dah hampir nak menutup tirai nya...tahun ni la tahun aku update blog yang paling sikit padahal banyak je cerita yang nak dihebohkan diceritakan...namun disebabkan kekangan masa dan kesibukan yang amat melampau ditambah plak dengan kemalasan tahap gaban tidak boleh nak buat apa dah la

aku masih ingat lagi antara azam aku tahun 2011 ini adalah rajin2 kan diri untuk mengupdate blog...sudahnya hampa..oleh itu untuk tahun 2012 ni tak boleh nak berazam utk update blog lagi...aku akan update ikut sekadar mampu sahaja...huhu...lagi satu nak mengurangkan rasa bersalah pada diri sendiri kerana tidak dapat melakukan azam yang dibuat...haha...nak menutup kesalahan sendiri memang cam gitu la...

next entry aku nak update apa yang aku dapat capai untuk tahun 2011...insya'allah kalau masa mengizinkan sebelum menjejak tahun 2012....aku hanya mampu merancang namun Allah yang menentukannya...

No comments: