Terima Kasih Sahabat

05 January 2012

776 : 2012...

alhamdulilah, entry pertama untuk 2012...dah 5 hari masuk tahun 2012, baru aku terhegeh-hegeh nak buat entry....nampak sangat aku ini agak rajin sesangat pemalas....bukan sengaja tapi sejak 2 menjak ni rasa malas tu ada je padahal ada je benda nak ceta...ntah la sampai bila simptom pembawaan budak malas ni nak hilang huhu...

aku masuk keja untuk tahun ini pada 4 Januari 2012....masa hari pertama keja tu aku dan my hubby bercuti kerana ada temujanji doktor...nak wat camne kan orang banyak penyakit ni kena la mengikut temujanji yang diaturkan untuk memastikan kesihatan berada di tahap baik...kalu asyik nak postponed je temujanji, nati kesihatan pun kureng nanti...diri sendiri jugak la yang merana nati...

aku berharap sangat tahun 2012 ini akan memberi makna kepada aku, suami dan my family....aku nak buat yang terbaik untuk diri sendiri dan family...aku nak my hubby dan family rasa bahagia, ceria dan gembire selalu...namun kita hanya merancang Allah yang menentukan segalanya...

No comments: