Terima Kasih Sahabat

06 January 2012

777 : nak ke mana??

sejak pindah ke putrajaya ni yang pastinye kepala hotak jadi tepu dan beku jika nak keluar terutamanya hari Jumaat....dah la aku ini bukan tau sangat pasal Putrajaya...aku boleh sesat kalu nak kuar ke mana-mana tanpa ditemani oleh orang....ye la selama ini aku kat KL boleh je nak kuar ke mana-mana...nak ke sogo, jalan TAR, maju junction sebut je nama shopping complex area KL insya'allah aku boleh gi....tapi kat putrajaya ini aku tau Alamanda je...tapi nak ke sana memang aku tak tahu haha...

yang pastinye banyak aku perlu explore di Putrajaya....dulu masa di KL, aku nak datang Putrajaya ni boleh dibilang dengan jari kecuali datang untuk mesyuarat....namun semenjak pindah ke sini Isnin hingga Jumaat memang sah-sah bergelumang menjadi orang putrajaya yang blur huhu...bila hari kerja je aku akan stress coz pagi dan petang kena kejar bas kilang ...kalu lambat confirm bas tinggal huhu...memang nganga la kalu bas tinggal kan aku coz aku tak tau nak balik dengan apa...walaupun berkali tanya kawan nak balik KL camne yang pasti aku blur coz aku tak penah cuba lagi naik public transport nak ke KL atau putrajaya...

aku tak sabar nak tunggu hari Jumaat...coz besoknya sabtu dan ahad...tak payah aku nak stress bangun pagi-pagi untuk kejar bas...dan yang pastinye aku akan sress bila malam Ahad menjelang coz nak mengharungi hari Isnin hingga Jumaat huhu...aku harap stress aku ini takdela membabitkan emosi kandungan yang terlampau sesangat....aku tak sanggup nak menghadapi nye lagi tapi kerna terpaksa dah macam lagu Fransica Peter plak akan aku harungi juga huhu...

pa nak buat masa lunch ni ye...nak makan kat mana??nak gi mana??jadi blur dan beku kepala ni....aku nak kuar untuk hilangkan stress ni....ada member ajak gi pasar tani kat Presint 2...kalu rajin aku gi la kalu tak dok la memerap kat opis ni huhu...layan kan jelah..

2 comments:

pB said...

jom , jumaat depan , kita dating ...

risanur said...

kak pB >> boleh je kalu nak dating, tapi saya takde transport nak ke mana-mana...lagi 1 sy ni blur dgn putrajaya....huhu