Terima Kasih Sahabat

16 January 2012

780 : jeruk pilihan hati...

lately ini tekak aku rasa tak sedap je...rasa meloya sepanjang masa....membuatkan tekak ni nak makan benda yang masam-masam...

aku telah membuat special request kat ayah aku untuk buatkan homemade jeruk...special dari air tangan ayah aku...bukan tak bole beli tapi kalu beli banyak sangat rasa asid dan pas makan confirm rasa tekak ni tajam semacam je...


alhamdulilah special request aku telah didengar oleh ayah tersayang khas untuk cucu anak tersayang hehe....ayah telah membuatkan untuk aku tengahari semalam...dan aku telah membawa nya pulang ke rumah dengan rasa senang hati...yang pasti jeruk buatan sendiri ni memang sedap dan marveles...sukar untuk dilepaskan...cuma tak tahan lama sangat la...kalu makan sekeping confirm nak abis satu tupperware...huhu....buah mangga ni plak datangnya dari rumah ayah aku sendiri...memang terbaikkkk!!!...

2 comments:

pB said...

kecur air liur

risanur said...

kak pB >> mmg saje je nak bg kecur air liur hehe...