Terima Kasih Sahabat

26 January 2012

784 : melayan Mann...

gara-gara melayan ceta blues Hindi iaitu Mann malam tadi pagi kepala jadi tak betul....aku melayan dengan my hubby....kalu ikutkan hati baik tido coz aku dah layan ceta ni hampir 4 kali...tapi disebabkan hubby lupa jalan ceta ni, temankan juga la...jadi isteri sejati gitu huhu...


disebabkan lambat tido coz ceta tu habis kul 1.30 pagi, bangun pagi ni kepala jadi tak betul...kepala jadi weng-weng...aku berjalan dah macam atas kayangan angin je...rasa muntah semuanya ada...aku tak sangka effect bila berbadan 2 ni tak cukup tido jadi cam gini...huhu...dulu masa study je ok je...nampak sangat perbezaannye sekarang...memang kena jaga kesihatan betul2 skrg ni huh...

hope kepala weng-weng aku ini akan hilang sikit demi sikit...kalu mcm gini sampai ke petang memang tak bole wat keja la...coz rasa di atas angin saje huhu...

3 comments:

ka . ka . mim said...

sy pun layan dgn iman ceta mann semalam... iman boleh layan sampai abis, sy plak tertdo ms klimaks... ayah pun last2 layan gak walaupun kata nk tido awal... demi isteri dan anak... hihihi... walaupun dah penah tgk tp nk jugak tgk kn? tp x nanges pun mlm td... syok dgr lagu jer... hihi

risanur said...

ka ka mim >> akak pun tak nangis coz dah tau jln ceta...yg best layan lagu dia la...

Mr PenyuBiru said...

kekadang layan movie lama ni pun syok jugak.terimbau kenangan lama..