Terima Kasih Sahabat

03 February 2012

786 : jauh dari segalanya...

dah hampir seminggu mata sebelah kiri aku ini asyik mengenyit je...aku jadi takut dan fobia...almakaklum la ada prang pernah cakap selalunya mata sebelah kiri mengenyit mesti nak nangis atau sesuatu perkara buruk yang nak berlaku...jauhkan la aku dan family dari segalanya....

aku harap segala apa yang dikatakan tentang keburukan akan dijauhkan...hope semua yang baik-baik sahaja la yang berlaku...insya'allah...Allah menentukan segalanya....aku pasrah dan redha....

cari di pak google macam-macam telahan dan andaian di buat tentang mata mengenyit ini...antaranya adalah :

  • Kelopak mata sebelah kiri bahagian atas – seseorang yang jauh atau lama terpisah teringin nak jumpa kita

  • Kelopak mata sebelah kiri bahagian bawah – akan menangis (akibat berita kurang baik / musibah)

  • aku harap semuanya berjalan dengan baik insya'allah...Ya Allah lindungi aku dan keluarga dari segala keburukan...

    No comments: