Terima Kasih Sahabat

08 February 2012

788 : biarkan ia berlalu...

cuti hujung minggu yang lalu selama 4 hari aku melayan membaca novel..untuk tahun 2012 ni baru novel pertama aku membacanya...makin hari makin pemalas aku ini...kalu tak aku la orang yang suka membaca kerana ianya salah satu hobi aku...tapi bila dah sambung study hari tu, aku lebih concentrate pada buku ilmiah dari novel...huhu...


novel yang aku layan baca ni bertajuk Biarkan Ia Berlalu hasil nukilan sha ibrahim...aku masih belum abis lagi membaca novel ini coz amat tebal juga la...naik lenguh jugalah kalu membaca masa baring hehe....aku dah setengah dari pada novel tu....rasa tak sabar plak nak tau ceta yang seterusnya....tapi bila dah keja confirm agak limited la nak membacanya...coz sampai umah dah penat huhu....

hope boleh habis sebelum hujung minggu yang akan datang ini....

1 comment:

pB said...

kdg kdg , tidur lagi sodap dari membaca