Terima Kasih Sahabat

13 March 2012

795 : makin kurang...

yang pastinye makin lama makin kurang atau boleh dikatakan makin lama makin pemalas...aku tengok kekawan mengudapte n3 di blog hampir beratus-ratus walaupun baru 3 bulan untuk tahun 2012...yang aku ni nak mencecah 20 pun susah sangat...

banyak cerita yang aku nak cerita tapi masa nak bercerita tu la masa tu kesibukan yang amat melampau...bila takde keja, masa tu plak confirm takde idea nak menulis dan mengarang....tiba-tiba je masa tu otak akan membeku macam ais....

aku rasa cam dengki je dengan kekawan blog boleh update huhu...cemburu sesangat...nak bercerita untuk dijadikan kenangan pada masa hadapan tapi ada saje kekangan dan alasannye huhu...itu la lumrah kehidupan...

nak kena tanamkan semangat dan kekuatan untuk bercerita dan mengarang...sejak berbadan 2 sikap pemalas lagi banyak menguasai diri...tambahan plak sejak berulang alik dari KL - Putrajaya - KL membuatkan masa nak menulis n3 masa malam hari memang takde la...coz dah kepenatan dan keletihan seharian...huhu...

nak kena fikirkan cara macamne nak tanamkan semangat menulis dan mencari idea/bakat mengarang kembali...huhu...insya'allah semoga aku berjaya mendapatkannye...

1 comment:

kueh bakar said...

sila pecahkan rekod 2008, 172 post..

he he he.