Terima Kasih Sahabat

21 March 2012

797 : chicken chop...

last week hari Jumaat aku dan kekawan gi ramai-ramai makan di food court Jabatan Peguam Negara....gara-gara nak makan western sanggup kuar awal tu...coz selalunya asyik frust je bila kuar ontime..


yang pastinye kami sampai ke food court tu jam baru menunjukkan jam 12.15pm..orang baru terhengeh2 nak turun kami dah siap order...memang puas hati dan berbaloi kan...sesekali buat perangai masa boss takde kan..hehe...nakal sungguh kami ni, disebabkan nak makan western sanggup melanggar peraturan gitu hehe...

yang pastinye aku aku sendiri terperangkap makan western ni...coz semenjak berbadan 2 ni aku tak bole masuk western food ni...asyik nak malay food je...tapi ntah kenapa hari tu, tiba-tiba tingin nak makan chicken chop...macam-macam tekak orang berbadan dua ni kan...layan kan jelah...aku layan dengan air asam boi yang marveles..memang kena la..haha...