Terima Kasih Sahabat

13 April 2012

801 : sudah selamat....

alhamdulilah sudah selamat sampai destinasi belayar setelah berhempas pulas hampir 2 minggu....8 April 2012 yang lalu, aku dan my hubby telah selamat berpindah dan bersiap sedia menjadi warga Putrajaya huhu....yang pastinya kepenatan dan kelelahan mengemas berpindah ni masih ada lagi walaupun 2 hari mengambil cuti....


yang pastinye kotak-kotak masih banyak yang belum dibuka untuk dikemas....aku hanya buka kotak yang penting dan perlu sahaja...dengan keadaan aku yang tak bape nak segar untuk mengemas....bongkok sikit dah sakit belakang, angkat barang sikit dah krem kaki huhu....nasib baik masa mengemas masukkan barang dalam kotak aku dah siap labelkan apa yang berada dalam kotak tu....senang nak mengemas huhu...


aku tak tahu la bape lama masa yang nak diambil untuk mengemas...ntah-ntah sampai dah abis berpantang pun masih belum abis mengemas...layan kan jelah...kena pandai-pandai la sorok barang yang tidak digunakan tu kan...huhu...

yang pasti aku akan merindui Kuala Lumpur...aku perlu mengambil masa untuk adapt dengan kawasan persekitaran yang baru ini....malam pertama di Putrajaya aku dah menangis kerinduan dengan suasana rumah di KL...nasib baikla ada hubby tersayang menenangkan hati yang lara ini....huhu...nak wat camnekan....kehidupan hampir 34 tahun di KL tiba-tiba berhijrah ke tempat baru...memang ambil masa la....

No comments: