Terima Kasih Sahabat

11 May 2012

807 : karamel...

petang ahad lepas, aku yang terlebih rajin telah membuat sebuah seloyang karamel untuk kekawan di opis....2, 3 hari sebelum tu aku buat untuk aku dan my hubby makan....disebabkan kekawan kat opis tau yang aku masak karamel, mereka telah membuat permintaan...


alhamdulilah dapat juga aku tunaikan sebelum aku nak meletup bersalin....tapi aku terpaksa tukar resipi nye coz aku mencari susu jenama F&N takde....terpaksalah guna susu jenama cap teko...aku takut gak tak jadi....almaklumlah tak pernah buat pakai susu lain...huhu....

alhamdulilah hasilnya sama jugak...cuma aku ini tak bape suka manis, aku mengurangkan gula dan susunya....huhu....sorry ye cik oja coz mengubah resipi awak hehe....thanks oja atas resipi yang diberikan....pasni insya'allah saya akan simpan resipi tu elok2....setiap kali nak masak karamel confirm cari oja...teruk betul huhu...

1 comment:

MR Penyubiru said...

karamel ni makan sekali sekala oklah,kalu makan selalu boleh kencing manis dibuatnya.hehe