Terima Kasih Sahabat

18 May 2012

808 : makin kurang...

aku tak tahu la kenapa aku ni makin kurang nak berblog...maybe pembawakan baby atau memang dah pemalas...atau takde idea langsung....atau banyak keja...Ya Alllah banyak ye alasan...tapi yang pastinye bila excited nak berblog masa tu la tengah bz....masa takde keja masa tu la takde idea....

aku pun tak tahu mengapa...makin lama makin kurang entry di blog kesayangan aku ini...rasa cemburu sangat bila orang lain bole update blog setiap hari...jelesnya...huhu...

macamane la nak dapat semangat berblog kembali ini yea....tapi yang pastinye aku suka bertweet...coz apa saje nak tulis secara spontan dari hati boleh je...maybe sebab tu aku kurang berblog kot...coz dah meluahkan perasaan di twitter...macam-macam alasan kan tapi itu la kenyataannya....

yang pastinye perut aku makin lama makin membesar dan masuk bulan Jun 2012 ni aku kena get ready bila-bila masa sahaja...hope semuanya berjalan dengan lancar dan dirahmati oleh Allah insya'allah...

No comments: