Terima Kasih Sahabat

14 June 2012

814 : bila agaknye??

aku dalam dilema sekarang ini....nak amik cuti sebelum bersalin atau selepas bersalin....yang pasti memang aku akan amik cuti selama 90 hari...tapi aku takut la kalu ada kebarangkalian takde sapa nak jaga baby pastu cuti bersalin 90 hari tu....manalah tau kita tidak tahu apa yang akan jadi pada masa hadapan....dilema kepala hotak ni....yang husband suruh cuti awal dan berehat....yang kepala aku plak dok fikir tentang pas bersalin...berserabut la huhu...

tapi kalu nak cuti sebelum bersalin pun, aku tak rasa nak buat apa-apa...cuma get ready untuk menyerahkan diri je...haha...just untuk merehat dan menenangkan diri sebelum bersalin...

keliru sudahhhhh....hari ini dah masuk minggu ke 39...macam tak percaya je yang aku dah mengandung dan akan melahirkan seorang khalifah Allah ke muka bumi ini jika diizinkan oleh Allah pada bila-bila masa sahaja...memang mendebarkan dan menyeramkan....tidur pun dah tak lena...asyik termimpi saje di dalam labor room huhu...semoga Allah akan permudahkan segalanya...insya'allah...

No comments: