Terima Kasih Sahabat

14 August 2012

823 : rasa kehilangan...

Lagi 5 atau 6 hari kita semua umat Islam akan menyambut hari raya aidilfitri...macam tak percaya je sekejap je bulan Ramadhan akan meninggalkan kita...

Ini adalah Ramadhan pertama aku melaluinya tanpa aku dapat menunaikan pose...rasa sedih sangat tapi nak buat macamne coz aku dalam tempoh berpantang...rasa kehilangan sangat apabila bulan Ramadhan akan pergi dengan cepat sekali tanpa menanti kita...aku berharap sangat Ramadhan akan datang aku dapat menikmatinya dan dapat melakukan segala amal ibadat yang dituntut insya'allah...

Selamat Menyambut Aidilfitri aku ucapkan pada semua kekawan blogger...moga kalian menyambut hari raya yang mendatang ini dengan penuh keceriaan bersama keluarga tersayang...

Yang pasti buat pertama kalinya aku dan hubby akan menyambut hari raya kali ini dengan kehadiran cahaya mata kami iaitu baby Nur Insyirah...selalunya berjalan berdua je tapi kali ini jalan bertiga...sambil berziarah sambil kutip duit raya hehe...selalunya asyik memberi je tapi kali ini mengutip sekali huhu...mesti best kan bile raya bawa anak...tak dapat nak bayangkan...mesti aku jadi kelam kabut coz dulu hanya siapkan diri sendiri dan hubby, kali ini kena dulukan baby...pengalaman yang akan aku dan hubby bakal hadapi bersama :) memori dan kenangan terindah di dalam hidup ini...
[KPWKM]

1 comment:

Cik Zura said...

salam syawal untuk risanur.. lama sangat tak letak comment kat sini.. but still follow.. heheheh

salam syawal...

Congrats for new baby born...