Terima Kasih Sahabat

24 September 2012

828 : blur + rindu = khayal...

hari ini aku mula bekerja setelah hampir 95 hari aku cuti bersalin....yang pasti dari pagi tadi hingga tengahari ini aku duduk kat workstation aku ini dalam keadaan fikiran yang blur...ditambah plak aku rindu sangat dengan baby Nur Insyirah....

selama ini paling lama aku tinggalkan Nur Insyirah pun 5 jam....ini hampir 10 jam aku akan meninggalkan Nur Insyirah...alhamdulilah nasib baiklah mak aku sanggup berkorban untuk duduk di rumah aku selama seminggu mulai hari ini....bole la aku berulang masa balik makan tengahari nati....

tadi aku call mak, yang pasti Nur Insyirah mengamuk di rumah tidak mahu hisap susu botol....siannya anak ibu kelaparan....mak aku kata, Nur Insyirah sanggup tido dari minum susu botol....tu yang aku tak mau dengar tu...

yang pasti fikiran aku ini tidak sabar nak menunggu jam 1 petang....aku nak balik rumah dan nak bagi BF sepuas-puasnya pada Nur Insyirah....sian anak ibu kelaparan....Insyirah tunggu ibu balik ye....jangan nangis-nangis...sian kat opah....

tima kasih mak kerana sanggup jaga anak yong dan sanggup tinggalkan rumah untuk sementara waktu...tidak terbalas jasa mak...




No comments: