Terima Kasih Sahabat

03 January 2013

847 : 3 Januari 2013..

hari ini adalah hari pertama aku bekerja bagi tahun 2013....sepatutnya semalam 2 Januari tapi disebabkan aku tidak sihat kerana demam selsema dan batuk, doktor telah memberi aku MC untuk berehat di rumah....lagi pun Nur Insyirah pun tidak sihat jugak...sian kat anak ibu...moga cepat-cepat sihat yea...

aku mohon aku dipermudahkan dalam menguruskan dan menunaikan tanggungjawab sebagai pekerja yang berdedikasi...genap bulan Mei 2013 ini aku sudah berkhidmat di sini 8 tahun....kekadang tu rasa bosan bila buat benda yang sama, nak jugak belajar benda baru...tapi bila difikir-fikirkan seronok bila dah ada kat sini..boleh jadi taiko haha...taiko la sangat...

semoga aku dapat melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan dengan semangat yang kuat, gigih berusaha dan tidak mudah putus asa...insya'allah....


No comments: