Terima Kasih Sahabat

18 February 2013

855 : Sambutan Besday...

 besday girl Suraya aka Andak....

besday girl Suhaila aka Ucu...

entry kali ini aku nak ceta yang dah basi...tapi sebagai kenangan nak juga ceta...sambutan besday kedua-dua orang adik aku iaitu Suraya dan Suhaila pada 2 Februari yang lalu...sambutan di kalangan family saje....sambutan dengan adik beradik dan anak buah...itu pun dah cukup meriah...

besday girl bersama anak-anak buah...

untuk makan malam, lauk pauknya adalah ikan bakar pari, kembung dan cencaru...yang marvelesnya adalah air asam yang pedas meletup...ikan bakar pasti nangis punye huhu....bakar pakai arang gitu....memang puas ati bakar sendiri....sotong goreng dan sambal udang....cuma takde kerang rebus je...ni namanya membalas dendam gara-gara tak dapat makan di Muara Sg Duyung Melaka haha....


ada 2 jenis kek...coz ada 2 orang yang sambut besday kan...satu perasa mocha dan satu lagi perasa pandan....puas hati makan kek daripada King's Confectionary ini...tak manis sangat...lagipun adik aku tempah kek ini...tu yang cantik...kalu yang instant memang susah sikit la nak dapat perasa yang dikehendaki...yang pasti Nur Insyirah pun makan kek walalupun baru 7 bulan....sabar jelah anak ibu ini...nampak orang makan semuanya dia nak...kalu tak bagi memang confirm dia mengamuk...sabar jelah...makin besar makin banyak perangai yang Nur Insyirah belajar....

makan jangan tak makan huhu...

comotnya anak ibu...

1 comment:

Anonymous said...

I am no longer certain the place you are getting your information, but great topic.
I must spend a while finding out more or understanding
more. Thanks for excellent info I used to be on the lookout for this information for my
mission.

Take a look at my web site :: オークリー ゴーグル