Terima Kasih Sahabat

14 March 2013

858 : tumbuh gigi...

alhamdulilah Nur Insyirah dah tumbuh gigi 2 batang di bahagian bawah....masa tu berusia 7 bulan....


tak sangka anak ibu dah makin besar, dah makin cergas dan dah makin cerdik....sekarang ini kalu apa yang ibu dan ayah makan, confirm kena suap jugak kat mulut dia...kalu tak bising mulut dia nak....sekarang ini kalu tak bagi Nur Insyirah dah pandai ambik kat tangan ibu dan ayah....sabar jelah....padahal bukan semua makanan yang boleh dimakan...tapi itu la Nur Insyirah nak ikut kepala dia je....

muka tensen kena dok dalam car seat...

24 Mac 2013 ini genap Nur Insyirah 9 bulan....dah pandai berdiri dan bertatih sambil pegang kerusi, meja atau apa sahaja tempat untuk bertahan....tak sabar nak tengok Nur Insyirah pandai jalan....tak tahu la bila plak dia boleh jalan....sekarang ini pun dah pandai nak lepaskan tangan masa berdiri....sabar jelah kan...kita takut dia jatuh terlentang tapi muka Nur Insyirah relax je....bila dah jatuh menangis sekuat-kuat hati...huhu....

minggu depan aku perlu pergi ke bengkel....tak sanggup nak berpisah dengan Nur Insyirah...kalu ikutkan hati tidak mahu pergi coz aku tak pernah berenggang dengan Nur Insyirah sejak dari lahir lagi....aku mesti rindu sesangat dengan Nur Insyirah....hope Nur Insyirah tak meragam la...dah la bengkel tu 3 hari 2 malam....bole ke aku berpisah dengan Nur Insyirah???rasa tak sanggup ye....kalu tak pergi boleh ke???aku takut Nur Insyirah lupa dengan ibu dan 'tek bu'...tak sanggup ye nak berpisah....

No comments: