Terima Kasih Sahabat

20 March 2013

859 : dugaan seorang ibu...

mulai hari ini 20 hingga 22 mac 2013 iaitu selama 3 hari 2 malam aku perlu berkursus di Cameron Highlands....



buat pertama kalinya aku akan berpisah dengan Nur Insyirah anak tersayang....selama hampir 9 bulan sejak dari lahir sehingga ke hari ini aku akan berpisah untuk pertama kalinya...tega kah aku untuk menahan rindu...huhu....baru je tinggalkan Nur Insyirah 8 jam kat taska pun aku dah jadi macam nak meroyan....jangan sampai Cameron Highlands aku jadi tak betul plak....ibu rindu Nur Insyirah....

mohon aku dikuatkan semangat untuk menempuh perasaan rindu ini....aku perlu ke Cameron untuk  urusetia Bengkel Penambahbaikan Talian Nur....hanya 4 orang sahaja yang handle Talian Nur ini...tapi sorang tu dah tak sihat maknanya tinggal bertiga sahaja....moga aku dapat handle bengkel ini dengan sukses walaupun yang pasti hati dan perasaan aku berada di KL....

semoga Nur Insyirah tak lupakan 'tek bu' ye....confirm ibu akan rindu senyuman, tangisan, gelak tawa, tingkah laku dan macam-macam pasal Nur Insyirah....moga anak ibu sihat....masa aku tinggalkan Nur Insyirah di rumah mak tadi, dia selsema dan gusi atas bengkak maybe nak tumbuh gigi bahagian atas....jangan la anak ibu meragam dan merengek ye....insya'allah...kalu anak Nur Insyirah tak sihat memang aku akan cari bas balik ke KL masa tu juga....ibu sanggup buat apa sahaja untuk anak ibu walaupun perlu naik bas turun bas untuk lihat sendiri keadaan anak ibu...

yang pasti aku akan terlalu rindu dengan Nur Insyirah....


3 comments:

Anonymous said...

It is the best time to make some plans for the future and it is time to be happy.
I've read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

My web-site サングラス オークリー

Anonymous said...

I was recommended this blog by means of my cousin. I am
no longer positive whether or not this post is written by means of him as no one
else recognize such specified approximately my difficulty.

You're incredible! Thanks!

Check out my website :: レイバンサングラス

Anonymous said...

That is very fascinating, You are an excessively professional blogger.
I have joined your feed and look forward to in search of more of your wonderful post.

Also, I have shared your website in my social networks

Visit my webpage; レイバンサングラス