Terima Kasih Sahabat

24 April 2013

864 : 10 bulan sudah...

24 April 2013 genap hari ini Nur Insyirah 10 bulan...macam tak percaya je Nur Insyirah dah 10 bulan...rasa macam baru 10 hari je aku melahirkan dia ke dunia ini....namun itu la kenyataan...tiba-tiba aku rasa rindu sangat masa Nur Insyirah baru dilahirkan....

dah pandai jelir lidah tu...

rindu masa Nur Insyirah tidur terlentang sahaja tanpa tahu buat apa-apa.....rindu dengan bau Nur Insyirah masa baby dahulu....rindu dengan kaletah Nur Insyirah masa baby...rindu segalanya....

kena buli dgn mak cu nya pakai reben...

sekarang ini Nur Insyirah dah pandai berdiri, bertatih dan mulutnya macam bertih jagung....dah pandai menjelir lidah dan juga dah pandai mengamuk bila barang yang diinginkan tidak diberi....itu la Nur Insyirah yang makin besar....aku tak dapat bayangkan kalu Nur Insyirah dah pandai berjalan dan berlari...mungkin masa tu aku akan berlumba lari dengan dia sekali la....aku kena get ready...huhu

nak tunjukkan 4 batang gigi yg dah tumbuh....

sekarang ini makin payah nak amik pict Nur Insyirah....coz dia tahu yang aku akan amik pict atau video dia...sabar je la kan...Nur Insyirah akan memalingkan muka dia apabila aku tekan je punat on di handphone...memang susah nak amik pict dia sekarang....kena banyak bersabar la huhu....

dah pandai berdiri dan bertatih...

lagi 2 bulan Nur Insyirah dah nak masuk setahun....rasa sekejap sahaja Nur Insyirah di muka bumi ini namun rasa nyilu dan trauma bersalin aku masih rasakan sehingga kini....mungkin kenangan yang tidak dapat dilupakan seumur hidup...

1 comment:

Anonymous said...

バーバリー茶色の背景に署名チェック模様を持ってい

Also visit my website; 傘 バーバリー