Terima Kasih Sahabat

08 May 2013

868 : restoran saba...


masa cuti hari pekerja haritu, my hubby telah bermurah hati untuk membelanja aku dan adik-adik makan nasi arab...my hubby sibuk mengajak makan di Saba Restoran di Dataran Jelatek Setiawangsa...

ini kali kedua aku makan di restoran saba...kali pertama makan di Cyberjaya....kali ini makan di cawangan yang kedua plak iaitu di Setiawangsa...masa sampai restoran dah pukul 8.45 malam....punye ramai la manusia yang dok makan kat dalam....nasib baik la restoran ini 2 tingkat...tapi apa yang aku perhatikan kat cawangan CYberjaya pun ramai orang tak kira masa...kebetulan masa tu public holiday dan poket tengah penuh...



nasib baiklah tunggu tak ramai....dapat bilik special gitu...my hubby memang dah target nak makan nasi mandy kambing dan aku plak nak makan mandy ayam....hubby amik yang portion untuk dan aku plak amik portion untuk 2 orang....lagi sorang adik aku order kebab ayam....




tak sammpai dalam 10 minit makanan dah siap di atas meja....memang cepatlah servis dia...walaupun ramai orang tapi servis memang bagus....relevan dengan harga cukai perkhidmatan yang perlu dibayar....kalu tak mahu mengamuk semua orang kan...servis lembab dan tax mahal huhu....

memang puas ati lah makan nasi mandy ini....aku rasa aku makan dah banyak tapi macam tak kenyang je...maybe nasi mandy ni tak sama dengan nasi briyani seperti Malaysia...lagi satu nasi mandy ni kering je dan tak nasi yang dimasak tak berkanji...tu yang rasa lapar kenyang hehe...

yang pasti memang bestlah makan nasi mandy dan kebab ayam ye....tapi aku tak boleh nak makan selalu huhu....

No comments: