Terima Kasih Sahabat

20 May 2013

872 : Nur Insyirah ke taman....

petang sabtu hari tu buat pertama kalinya selepas Nur Insyirah sembuh dari demam panas, bawa Nur Insyirah ke taman permainan....berhampiran dengan kawasan perumahan mak aku....takde lah jauh sangat....

ambik angin dan perkenalkan Nur Insyirah dengan suasana taman...lagipun sejak sembuh dari demam hari tu, ni baru nak bawa kuar dari umah....tu pun my hubby kata bawa balik sebelum maghrib....

sambil bawa Nur Insyirah ke taman, sambil tu bawa makanan dia....ingatkan nak bagi dia makan sambil ambil angin dan udara luar...tapi hampes...makannya sikit je coz Nur Insyirah leka melihat kaletah orang lain....suap dia makan tapi dia takmo...dia keluarkan balik...sabar jelah anak ibu.......


buat pertama kalinya bagi Nur Insyirah naik kerusi berhenjut bentuk burung kat situ...teruja je dia naik benda tu...mulut bising tak henti....seronok nengok Nur Insyirah tengok keliling taman...

tepat kul 7pm bawa balik Nur Insyirah...lain kali ibu dan ayah bawa Nur Insyirah ke sana lagi ye....

No comments: