Terima Kasih Sahabat

27 June 2013

879 : Sambutan Besday...


alhamdulilah dapat juga aku buat sambutan majlis besday Nur Insyirah setahun walaupun hanya family tersayang sahaja....teruja aku dan husband nak tengok Nur Insyirah potong kek...ibu dan ayah yang over padahal besday girl tak tahu apa-apa pun....

sengeh sakan Nur Insyirah...

almaklumla first time sambut besday anak tersayang kan....keterujaan tu yang jadi over sikit hehe....apa-apa pun Selamat Hari Lahir Nur Insyirah....

comey ye anak ibu....

suka tengok Nur Insyirah pakai gaun putih ni...comel je yang dibeli oleh opahnya...bak kata husband aku macam princess....huhu...sapa lagi nak puji cantik atau comel kan kalu bukan ayah dan ibu sendiri...

besday girl...Nur Insyirah...

aku beli kek di online iaitu di Inabu's Bakery berperisa tiramisu....baru first time aku membelinya...terima kasih ina...kerana mengambil tempahan juga walaupun baru balik berkursus....dan aku juga membeli kfc untuk makan bersama famliy tersayang...alhamdulilah....

bersama ayah tersayang...

yang kelakarnya bila je dah abis potong kek, besday girl mengamuk nak tido huhu....nak bergambar lagi pun memang tak boleh...sabar je la anak ibu....lepas je menyusu terus masuk buai dan tido sehingga pagi....
tak sabar nak potong kek...

No comments: