Terima Kasih Sahabat

06 August 2013

885 : Salam Aidil Fitri...



Salam Aidilfitri diucapkan kepada semua kekawan di alam maya...moga kalian bergembira dan ceria di samping keluarga tersayang....moga kalian juga selamat pulang ke desa masing-masing...jangan bawa laju-laju kereta tu...ingat mereka yang tersayang....

insya'allah aku akan mula bercuti raya mula 6 Ogos hingga 13 Ogos 2013...tapi ikut keadaan gak...kalu husband dah mula kerja awal, aku pun masuk kerja awal la...coz tak best dok kat umah je huhu....

tak sabar nak tengok Nur Insyirah pakai baju kurung....mesti comel kan...jangan nak termuntah plak ye coz ibu mana yang takmo puji anak sendiri kan...huhu...layan kan je lah...hehe....

Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir dan Batin...

No comments: