Terima Kasih Sahabat

01 October 2013

896 : alhamdulilah...

walaupun sekarang ni mood tak berapa nak betul, namun Allah tetap sayangkan umatNya...Allah tetap memberikan berita gembire walaupun aku masih dirundung kesedihan dan kerinduan dengan arwah bapak...


semalam 30 September 2013 adalah hari kelahiran aku...alhamdulilah dalam jam 10 pagi aku dapat berita gembire kan hati....permohonan rumah aku di Perumahan Penjawat Awam 1 Malaysia (PPA1M) telah diperolehi dan telah mendapat keputusannya semalam...sebelum ini hanya keputusan undi sahaja diumumkan pada 30 Ogos 2013 yang lalu...semalam result dan surat keputusan undi tersebut telah dikeluarkan...lega rasanya bila surat makluman tersebut dah keluar...insya'allah tak lama lagi aku dah ada rumah sendiri....jenuh juga nak mencari rumah ini sebenarnya....semuanya tak cukup kelayakan....bila ada je tawaran pasal PPA1M ni kuar, aku terus isi borang dan alhamdulilah....


malam tadi, hubby wat surprise dengan memberi hadiah....tak sangka ada jugak hadiah dari yang tersayang....almaklumlah dah tua kan, ingatkan takde sapa yang ingat....tak sangka ada juga present....

my hubby beri jam tangan...thanks to hubby kerana memberikan surprise ini...

1 comment:

Aina said...

tahniah kak...akhirnya dpt duk umh sendiri. wahh..jam sama keemasan dgn rantai tgn tuh..hahah