Terima Kasih Sahabat

21 November 2013

904 : aku dalam kerinduan...

aku dalam kerinduan sesangat...rindu dengan arwah bapak....


sudah 92 hari @ 14 minggu arwah bapak meninggalkan dunia yang fana dan dunia yang penuh cabaran ini...

masa sekejap sahaja berlalu meninggalkan waktu...namun kenangan bersama arwah masih segar di ingatan....seboleh-bolehnya aku ingin menanam semua memori indah bersama arwah di dalam kota ingatan ku sehingga bila-bila....


aku rasa Nur Insyirah juga dalam kerinduan dengan arwah...masa bangun tido Jumaat lepas, Nur Insyirah terus panggil 'Atok' bila sedar je dari tido...aku kata mana atok...terus Nur Insyirah terpinga-pinga mencari-cari arwah...maybe Nur Insyirah bermimpikan arwah bermain dengan dengannya....menitis air mata aku bila melihat Nur Insyirah yang dalam kerinduan dengan arwah atoknya....
bila aku tanya atok mana, Nur Insyirah akan menunjuk gambar potret family yang ada gambar arwah di dinding...alhamdulilah Nur Insyirah masih mengenali atoknya walaupun atoknya dah meninggalkan dia selama 3 bulan lebih...aku harap daya ingatan Nur Insyirah tidak akan melupakan arwah atoknya....

Ya Allah, moga arwah bapak akan ditempatkan di kalangan mereka yang beriman dan setiasa tenang di sana, insya'allah...

No comments: