Terima Kasih Sahabat

23 December 2013

907 : lamanya...

lamanya aku tidak menulis di dalam blog ini...last entry pun akhir November...dah nak masuk akhir Disember...

lamanya tidak menulis...rindu nak menulis tapi kerana kekangan masa dan sibuk dengan kerja-kerja yang diamanahkan....baru je nak menulis masa tu la banyak kerja yang perlu diselesaikan....masa takde kerja masa tu takde idea....

memang tahun 2013 adalah tahun yang paling kurang aku menulis....aku pun tidak tahu ke mana pergi menghilangnya semangat nak menulis...aku suka membaca blog orang sahaja tapi nak menulis memang ke mana pergi perasaan tu...

aku perlu kejar kembali semangat menulis blog tu...kalu tak memang hilang sesaja la huhu...moga aku dapat mengejar kembali semangat tu coz dah nak masuk tahun baru...apa lagi buat azam baru la hehe....azam jangan tak berazam...tapi takut jadi hangat-hangat tahi ayam je...sabar je la kan...

No comments: