Terima Kasih Sahabat

03 January 2014

908 : hanya tinggal kenangan...

tiada ucapan kelahiran lagi yang perlu diucapkan, tiada kek yang perlu dibeli untuk meraikannya, namun hanya kenangan dan memori sahaja yang bertandang dan bermain-main di fikiran sekarang ini...



tanggal 3 Januari adalah tanggal kelahiran arwah bapak...namun kini arwah telah meninggalkan kami semua....rasa baru je semalam aku bercakap dengan arwah tapi arwah telah meninggalkan kami semua selama 135 hari...rasa sekejap sahaja masa berlalu....hanya batu nisan menjadi tanda dan memori kami....

apa yang mampu aku lakukan sekarang ini, hanya mendoakan agar rohnya di tempat di kalangan mereka yang beriman, jauhi daripada azab kubur dan sentiasa tenang di sana....aku hanya mampu berdoa dan moga doa aku sebagai seorang anak akan diterima oleh Allah....

insya'allah aku tidak akan melupakan arwah sehingga akhir hayat aku...aku terlalu merindui arwah....